Εφαρμογή προϊόντων Atlassian
Η ASAP προσφέρει υπηρεσίες υποστήριξης για τα προϊόντα Atlassian, όπως: υποστήριξη, μηνιαίες αναφορές, υποστήριξη κατά τη διάρκεια μεταφορών στο cloud, εξατομικευμένες αναπτύξεις, διαχείριση κρίσιμου περιβάλλοντος και πολλά άλλα.
Υποστήριξη για τα προϊόντα Atlassian από την ASAP
Εάν χρειάζεστε βοήθεια για την υποστήριξη των προϊόντων Atlassian - Jira Software, Jira Service Management, Confluence, Bitbucket και άλλα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Η ομάδα μας θα δημιουργήσει μια εξατομικευμένη λύση, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Επίσης, καλύπτουμε την υποστήριξη για Linux, Windows και άλλες βάσεις δεδομένων, όπως Postgres, Microsoft Azure SQL, MS SQL, Oracle και MySQL.
Επιπλέον, η ομάδα της ASAP μπορεί να σας προσφέρει ψηφιακές λύσεις χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε από τα προϊόντα της Atlassian.
Σχεδιασμός, παρακολούθηση και υποστήριξη
-
Jira Software (Για την παρακολούθηση διαφόρων έργων)
-
Jira Align (Για ευέλικτο σχεδιασμό στην εταιρεία)
-
Jira Service Management (Πρώην Jira Service Desk, IT service desk και εξυπηρέτηση πελατών)
-
Jira Core (Για βασική διαχείριση επιχειρήσεων)
-
Opsgenie (Για σύγχρονη διαχείριση περιστατικών)
-
Statuspage (Για επικοινωνία σε περιστατικά)

Συνεργασία και συνομιλία
-
Confluence (Για συνεργατική επεξεργασία εγγράφων)
-
Trello (Για οπτική διαχείριση έργων)
-
Hipchat Team (Συνομιλία, βίντεο, κοινή χρήση αρχείων)
-
Code, Ship και Build

Bitbucket (Διαχείριση Git κώδικα)
-
SourceTree (Για Git και Mercurial επιτραπέζιους πελάτες)
-
Bamboo (Διαχείριση ενσωμάτωσης και εκδόσεων)

Ασφάλεια και Ταυτότητα
-
Atlassian Access (Για ασφάλεια και έλεγχο στο σύννεφο)
-
Crowd (Για διαχείριση ταυτότητας με είσοδο σε μία μόνο σελίδα)
